Sunday, January 30, 2011

Toycity KLCC…

Kat sini lah bermulenye aku mngenal dunie luar yang sebenarnye macam2 perangai pon ade…tbukak gak minda aku nih..best dowh!!!sbb kat sini dah macam family.. mne tak nye 12 hours everyday ktorg ade kat sne…bgun pg trus pg keje mngadap muke diorg pastu blik tdo…esok bgun mngadap lg muke diorg ni…so…sbb tu la aku syg gak kt diorg ni….

boleh plak time ni sambut beday ayin dalm kedai…habis kedai bersepah kene sembur ngn snow…besok kne dtg awal kemas…padan muke ktorg…tp yg penting uncle pon join…klu supervisor pon dah join..ape lg berpesta la ktorg mlm tu..huhu..the persons in the photo (hana,sufee,lisa,azd,kak noly, our beloved supervisor and farra lyna)
Ni ZACK..die la yg motivate aku soh ambik diploma akaun..sbb time ni die tgh ambik degree akaun..so,aku dgr ckap die r..die kte snang…tp…haisshhh…enthla…senang ke??
Ni pulak EJAT…die ni sbaye ngn aku..hehehe..tapi perangai die sgtla panas baran..takut gak aku kadang2 ngn die nih…huhu..ape la die buat skrg eh..dh lme x dgr cte die..huhu..
haa..ini FUZIANA..tp die sruh pnggil anne sbnrnye, aku yg degil pnggil fuziana gak..huhu..die ni antara gadis popular kat toycity tu…even customer pon ade yg ajak die dating..hehehehe…
Yg ni pulak AIMAN..die ni tue dari aku setahun…tapi perangai mengalahkn budak2..x penah serious..main2 je keje…
=> in this picture (YUEN,AYIN,ZILA,SAYED,EJAT)
so…ini je la sbhgian koleksi gambar yg aku ade..x bole la nak letak sume..byk benor…tapi bile tgk blik pic ni muke aku innocent gile dowh..hahahaa..

No comments:

Post a Comment