Friday, March 11, 2011

Awesome Weekend???

HELLO HELLO and HELLO guys...At last aku dpat jugak bebelog hari ni..hahaha..mne tak nye 4 hari bercinte dengan kuiz & test...so hari ni aku nk berjimba!!! bole ke?? -.-... Banyak nak cite ari ni..aku nak story pasal 2 hari berturut-turut aku berkampung dekat KAG...dari pagi sampai petang ok...haha...Hari Sabtu ade IBNU BATUTTAH.. spe yang xtau IBNU BATUTTAH ni macam explore race jugak la...Yang join bende alah ni aku, ZAM, MALIK, MIA and ILYANA...best gile dowh...mencabar dari segi mental dan fizikal ku ini.... hahaha...Dah lame x berlari....haamek kau ari tu aku berlari je...terkejut urat sendi aku...hahaha..betol ke urat sendi??? weeee...


Bersame2 merentasi PENGEMBARAAN IBNU BATUTTAH..hehehe..

walaupun x menang tapi ktorg smpai dulu..hehehehe...xpela...xde rezeki kot~~ =)


Ok habis cerite pasal Ibnu Batuttah...ni nak cerite malamnye pulak...lepas satu hari berlari lari kat KAG mestila kaki aku sakitkan..hahaha...biasela urat terkejut..then Malik cakap malam ni nak mintak tolong kitorang wat kain rentang MEBA untuk Sports Carnival sok..Dengan berbekalkan tenege2 yg dh hjung2 ni ktorg pon tolongla coz kesian kat Malik.."lagipon ktorg pon memang suke wat keje2 amal nih"...hehehehe... sempatla tido jap untuk mengumpul sisa2 tenage yg ade...time bgun tdo bole lak kaki lenguh gile....jalan terkengkang2 la sume dgn muke bru bgun tido...hahaha...lantakla...lokasi wat bendere ni kat RIVER CRUISE blakang rumah ktorg nih je pon.... sampai pkul 3.30 pagi baru siap kain rentang ni..walaupun penat ktorg x kisah...sebab hasilnye sgt memuaskan...penat pon x ape..Demi BACC PART 5....hahaha..


muke yg sgt mngantok n kepenatan..selebet giler!!

bertungkus lumus menyiapkan kain rentang untk PART 5...


Kamilah antare insan yg terpilih yg buat kain rentang nih..
( YANA, MIA, ZAM, TAPA, SYAFIQ, MALIK, ME, PLUS FARAH J )

P/S:- kalau korg tgk froggy tu mesti korg tau spe yg lukiskan????hahahahahahaha



Keesokkan harinye berbekalkan tidur selame 2 jam, kami bersiap sedie untuk ke KAG semula bagi menyertai MEBA' SPORT CARNIVAL pula..(ayat x macam nak skema lak..hhahaha..) budak class ktorg hantar wakil utk netball lelaki n perempuan...kelas ktorg wakil from part 5...aku....jadi cheerleader je...hahahaha...Best siot..happening giler kat sne..yg paling klaka ble tgk budak laki main netball..lawak2...mcam style ade....hehehe...
Gempak siot budak2 perempuan kelas aku ni main time nih...x sangke aku..."bangge mak nok"...
ZAM IS BACK!!!! selepas berehat seketika kerana injured....biasela bola kalau dah dpat kat tgn die cnfirm goal nyela....Aku lak yg exited lbeyh...hahaha...

 weeeeee~~~


ktorg nih mmg giler camera... @_@


netball (L) --> over!!! haha.. < Sibiruturqouise>


netball (p) < 3G>


antara aksi2 mereke...hehehe...


ni lah wakil dari cheerleader....hahahahahaha... < gedik jer!!!>



Hari ni pon stu hari aku dduk kat KAG...pergh penat giler siot..esok lak nak kelas...uighh..lembik2..tapi mmg bestla...x rugiiiiii pon pegi..at least boleh spend time dgn diorg nih sume walaupun hati x tenang coz LAW dgn IBM x bce lg time nih....pasrah je la ktorg time nih... Farah Hanna siap bawak buku IBM lg..tapi sekejap je pon bce..lpas tu x de maknenye~~~~weeee....


ok..dah la ni je la aku nak cite tok ari ni....coz time ni pon dah pkul 1.50...esok nak mngadap MDM LOO pulak...hohohoho...so...aku nak tdo nih...nnt lain kali aku merepek lagi eh... ADIOS!!!


noraamira

No comments:

Post a Comment