Tuesday, February 8, 2011

Berbagai-bagai...

mentang2 dah ade camera..byk gile aku snap pic hari nih...huhuhu...so, aku nk letak la dlam blog ni bagi menyemakkan blog nih!! korg tgkla ye...
Beria2 study pastu kuiz x jadi....
Malam ni sume study bagai nakgile pastu esoknye kuiz x jd...-.-
sabaarr je la...
Dah la si zam time ni asyik merengek x dpat wat persamaan serentak...smpai koyak2 kertas bagai...bukannye die xleh buat sbenarnye tp careless mistake yg byk...0.2 die tulis 1.2...klaka la weyhhh...aku pon pressure tgk die pressure...cube korg tgk muke die yg tgh pressure kat atas tuh??hahahaha...

Ni dalam kelas LAW td.. 


berape kali aku menguap dalam kelas ni...hahaha..ngantok gile...x caye tgk mia kt pic belah kiri tu...bende dh penah blaja lak tuh...aku siap leh main lukis froggy lak, siap zam pon join skali..kn zam kn???hehe..


ni lah froggy tuh!!

IB 's Class



Hari ni group Farah Hanna present tutorial IB...so, macam biase la klu die present smestinye BEST!!

Ni Pulak Dalam Kelas MAF


antara pic yg smpat ktorg snap dalam kelas maf td..Tp kan knp zam malu2 eh dlam pic yg atas tuh????

sekian dari saye untuk hari ini..



noraamira







2 comments:

  1. Ehhh..bukan malu la nok!!
    segan sahaja!heee~

    ReplyDelete
  2. kuiz maf x jd sbb yana kan tdo awal..
    pastu yana call mdm maf spy x pyh wat kuiz..
    hah.. faham??
    haha.. :D

    ReplyDelete