Tuesday, February 8, 2011

Cerite Hari Ini..

Oh Angin Yg Nakal

Korg nk tau x?? hari ni angin sungguh nakal weyhh.. Boleh plak die nak selak2 kain aku time tgh jalan nak pg campus...hahaha...noty angin nih...haha...Pastu ade lak brother yg bawak kete lalu kat situ ckap " adik seksi la, sakit mate abg tgk"..Otak die!!! die igt aku sengaje ke??? giler!! ko tu yg gtal sbnrnye...geram lak aku..bongok tol!!



 GAME TYPONAMAARTIS
Yg ni plak mase aku layan twitter td..hahahaha...diorg leh plak main game ni....smpai si Altimet ngan joe flizzzow pon join gak..hahahaha..lawak gile siot...tergelak2 aku bace..hehehehe...
Antara nme2 artis yg menjadi mangsa:-

Harun Salim Bacin
Awal Sehari
Banu Badak Udin
Nobita Che Wan
Imran Ajakmain
Maya Kering
Fasha Sendat
Fasha Sandal
Ramli Muka Surat ( Ramli M.S)
Johan Miskin
Fauziah Gout
Justin Tebalik
Rita Permaidani
Lisa Surirumah
Abby Adabi

lawak2...terguling-guling aku gelak...hahahahaahaha..byk lg sbenarnye..tp aku mlas nk type...hahaha..korg bcela sendiri kt sini....



No comments:

Post a Comment